درخواست دولت آرژانتین برای دیپورت ۴ هوادار تیم ملی فوتبال این کشور

دولت آرژانتین از همتای روسی خود خواست تا ۴ هوادار تیم ملی فوتبال این کشور را به خاطر ضرب‌وشتم هوادار تیم ملی فوتبال کرواسی دیپورت کند.

به گزارش ایسکانیوز ، پاتریسیا بوللریچ، وزیر امنیت دولت آرژانتین از دولت روسیه درخواست کرد تا هوادارانی که در درگیری پنجشنبه شب گذشته ورزشگاه نیژنی نووگورود مشارکت داشتند را دیپورت کند.

وی در این رابطه گفت: الیا، پاردو، اسلهر و کاتالون چهار هواداری هستند که به طرز وحشیانه‌ای هوادار تیم ملی فوتبال کرواسی را مورد ضرب‌وشتم قرار دادند. از دولت روسیه خواهش می‌کنیم تا ضمن بازداشت‌شان نسبت به دیپورت آنها به آرژانتین اقدام کند.

پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و کرواسی فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن عده‌ای از هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین یک هوادار کروات را در ورزشگاه نیژنی نووگورود مورد ضرب‌وشتم قرار دادند. دادگاه شهر نیژنی نووگورود نیز اعلام کرد این پرونده در دست بررسی است و هفت تماشاگر آرژانتینی شناسایی شده باید پاسخگوی عمل خشن خود باشند. پاسپورت‌های هواداری آنها نیز باطل خواهد شد و بدین‌ترتیب شانس حضور در ورزشگاه‌ها جهت تماشای بازی‌های آینده جام جهانی 2018 روسیه را از دست می‌دهند.

آرژانتین در دور دوم بازی‌های گروه D جام جهانی 2018 روسیه با نتیجه 3 بر صفر از کرواسی شکست خورد.

602

کد خبر: 957929

وب گردی

وب گردی