کتاب تازه جی. کی. رولینگ  به زودی منتشر می شود

جی. کی. رولینگ، نویسنده مجموعه محبوب «هری پاتر» اعلام کرد نگارش کتاب جدیدش را به پایان رسانده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از هرالد، جی. کی. رولینگ به جز مجموعه «هری پاتر» مجموعه داستان دیگری تحت عنوان «کورمورن استرایک» خلق کرده است. داستانی که با نام خود منتشر نکرد و با نام رابرت گالبریث وارد بازار کتاب شد. حالا و در خبری جدید رولینگ از انتشار داستان جدیدی از مجموعه «استرایک» خبر داده است.

رولینگ پس از مشاهده بازخورد مثبت خوانندگان به این کتاب اعلام کرد نویسنده مجموعه «کورمون استرایک» است. رولینگ در توییترش اعلام کرد بخش چهارم این داستان تحت عنوان «سفید مرگبار» تا پایان سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

«کورمورن استرایک» داستان کاراگاهی خصوصی به نام استرایک است که با همکاری رابین الاکات تلاش می‌کنند پرونده‌های جنایی را حل کنند.

یکی از طرفداران رولینگ در توئیتر از او درباره قصه کتاب چهارم سؤال کرد اما رولینگ چیزی در این باره بروز نداد و گفت: «دوست ندارم داستان را لو دهم و از لذت آن برای خوانندگان کم کنم.»

رولینگِ 52 ساله در چند سال اخیر موفق شده است حرفه‌اش را در بخش‌های مختلف گسترش دهد. نویسنده انگلیسی معتقد است تکرار موفقیت «هری پاتر» کار بسیار دشواری است و او فشار زیادی را بر دوش خود احساس می‌کند: « نویسنده‌یِ «هری پاتر» بودن موجب می‌شود بار مسئولیت من سنگین‌تر شود. شاید یکی از دلایل اینکه «کورمون استرایک» را در آغاز به اسم خودم منتشر نکردم همین است. دوست نداشتم شخصیت‌های جدیدم با نام نویسنده‌یِ هری پاتر مورد ارزشیابی قرار گیرند. دوست داشتم داستان جدیدم روی پای خود بایستد و اگر قرار است شکست بخورد مستقل باشد و از ارزش‌های خود به تنهایی دفاع کند.»

اقتباس تلویزیونی مجموعه داستان «کورمورن استرایک» توسط اچ بی او و با هنرنمایی تام برک و تحت عنوان «آوای فاخته» تولید شده است. تاکنون دو فصل از این سریال ساخته شده است.

جی. کی. رولینگ نویسنده مجموعه «هری پاتر» است و تاکنون هفت کتاب در این باره منتشر کرده است که همگی از آثار پرفروش دنیا به شمار می‌روند.

اولین کتاب از این مجموعه 20 سال پیش وارد بازار شد. «هری پاتر» داستان پسرک یتیمی است که پس از مرگ پدر و مادر با اقوام خود زندگی می‌کند و کمی بعدتر به استعداد خود در زمینه جادوگری پی می‌برد و برای یادگیری بیشتر به مدرسه مخصوص جادوگری می‌رود و زندگی‌اش برای همیشه دچار تغییر می‌شود.

منبع: ایبنا

502

کد خبر: 957933

وب گردی

وب گردی