دلیل تغییر ساعات کاری در کرمان

ساعت کاری ادارات استان کرمان تا پایان تیرماه جاری با توجه به مشکلات کمبود برق از ۶ و ۱۵ دقیقه صبح تا ساعت ۱۳ خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر"جعفر رودری" رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان امروز دوم تیرماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان اظهار کرد: از عدد بودجه سال گذشته استان کرمان۷۹۳ و نیم میلیارد تومان تخصیص از منابع مختلف واصل شد.

وی با بیان اینکه ۴۲۶ میلیارد تومان اسناد خزانه دو ساله بود که ۵۵ درصد این اعتبارات تاکنون جذب شده است و دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت استفاده کرده و بتوانیم کل اعتبار استان را جذب کنیم تصریح کرد: حدود ۳۰ میلیارد تومان اسناد سه ساله داشتیم که فقط ۶ درصد این اعتبارات جذب شده و باید با همکاری دستگاه های اجرایی تا ۱۵ تیرماه بحث بودجه ۹۶ را جمع کنیم.

رودری بیان کرد: از کل ابلاغی لدد بودجه ۹۷ استان که بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان است میزان ۶۲۶.۴ میلیارد تومان تخصیص دادیم که با توجه به مدت زمان گذشته، بی سابقه است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: دوسوم اعتبارات حوزه عمرانی به شکل ملی و ارقام سرجمع توزیع می شوند و باید دستگاه ها برای دریافت سهم استان از ردیف های متمرکز تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به مشکل خشکسالی افزود: از ۸۶۶ میلیارد تومان اعتبار توزیع شده در استان در سال جاری، ۲۹۰ میلیارد تومان بین دستگاه‌های مرتبط با آب و خشکسالی توزیع شده و یکسری اعتبارات نیز در شورای برنامه ریزی آینده تصمیم گیری و توزیع نهایی می شود که با اولویت مسائل آب استان خواهد بود.

900

کد خبر: 957950

وب گردی

وب گردی