دستگاه قضا با افرادی  که موجب افزایش فشار اقتصادی بر مردم شدند، برخورد کند

نماینده ولی فقیه در کردستان فشارهای اقتصادی را از ترفندهای دشمن خواند و بیان کرد: دستگاه قضا باید با افرادی که موجب شدند فشار اقتصادی بر مردم بیشتر شود، برخورد کند.

به گزارش ایسکانیوز،آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز شنبه در جریان دیدار مدیران و مسئولان دستگاه قضایی استان که به مناسبت قوه قضاییه انجام شد، با اشاره به اینکه قوه قضاییه جایگاه ویژه و تشکیلات پیچیده ای دارد، گفت: این مجموعه وظیفه اجرای عدالت را در نظام ما بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه اساس پایداری و حفظ هر نظامی بر عدالت است، عنوان کرد: قوه قضاییه دستگاهی است که رسالت جلوگیری از ظلم و بی عدالتی را برعهده دارد، و از آنجا که در این جایگاه قدرت قراردارد باید سالم ترین مجموعه و نیروهای آنها از برگزیدگان باشد.

وی با اشاره به اینکع افزایش تقوا منجر به سالم تر شدن جامعه خواهد شد، ادامه داد: قضاوت و اعمال حکم مستلزم داشتن تقوای زیادی است و به دنبال این مهم عدالت ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نبود عدالت و تقوا منجر به ایجاد ظلم و تجاوز از قانون می شود، بیان کرد: نباید در دستگاه قضایی از گزینش و صیانت از افراد شاغل در این مجموعه غفلت شود.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه سلامت مجموعه قضایی باید زبانزد باشد، گفت: تقویت باورها و اعتقادات در راستای حفظ سلامت در تمامی دستگاه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اگر باور به آخرت در افراد جدی باشد دنیای آنها هم تنظیم می شود و قطعا جایگاه معنوی انسان به او ارزش و رتبه می دهد که چنین امری با پول بدست نمی آید.

وی بر جنبه خود کنترلی در دستگاه های مختلف به ویژه قضایی تاکید کرد و اظهارداشت: سلامت دستگاه قضایی را با توجه به نیروهای شاغل در آن تضمین کنید چراکه نخستین مرحله حفاظت، حفاظت از پرسنل است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هجمه هایی بر قوه قضاییه از سوی دشمنان ما وارد می شود، بیان کرد: اگر مملکتی دشمنان قصد حمله و تضعیف آن را داشته باسد و نارضایتی های مردمی را گسترش دهد اولین مکانی که مورد حمله آنها قرار می گیرد، دستگاه قضایی است.

آیت الله حسینی شاهرودی ادامه داد: دشمنان برای دستیابی به هدف خود یا در مجموعه مورد نظر نفوذ یا از حیثیت آن می کاهند.

وی با اشاره به اینکه نباید دنباله رو دشمنان و عمل کننده به خواسته های انها باشیم، گفت: ایستادگی در مقابل با دشمنان بر طبق قرآن جهاد کبیر است.

وی با بیان اینکه آنچه موجب سربلندی و حفظ نظام شده رهبری و از طرف دیگر مردم است، عنوان کرد: دشمنان برای ضربه به جایگاه رهبری، دستگاه های زیرمجموعه رهبری را مورد هجمه قرار می دهند تا آنرا به رهبر نسبت بدهند.

وی جایگاه رهبری را ستون محکمی در کشورمان خواند و گفت: این جایگاه ارزشمند تا زمانی که که مردم حامی و پشتیبان او باشند اقتدار دارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان فشارهای اقتصادی را از ترفندهای دشمن خواند و بیان کرد: دستگاه قضا باید با افرادی که موجب شدند فشار اقتصادی بر مردم بیشتر شود، برخورد کند.

آیت الله شاهرودی با اشاره به اینکه سواستفاده کنندگان اقتصادی ستون پنجم نیروهای دشمن هستند چه بدانند و چه ندانند، ادامه داد: در وضعیت کنونی عده ای زالو صفت با دشمن همراه شدند و اقدام به افزایش کالاهایی کردند که هیچ ارتباطی با افزایش قیمت ارز ندارد.

900

کد خبر: 957967

وب گردی

وب گردی