هوانیروز سپاه و ارتش موجب سدی عظیم برابر دشمن هستند

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه موجب بازدارندگی و سدی عظیم در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز؛ امیر سرتیپ یوسف قربانی در نشست مشترک با فرمانده هوانیروز سپاه پاسداران که امروز شنبه 2 تیرماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و تاکید سلسله مراتب فرماندهی ارتش همایش هم افزایی و تعامل هوانیروز ارتش و سپاه را برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار بررسی راه های انتقال تجربیات هوانیروز ارتش و هم افزایی در حوزه بالگردی، آموزش، تعمیر و نگهداری، شبیه ساز بود.

قربانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح باید ید واحده باشند، تاکید کرد: هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر هوانیروز ارتش و سپاه موجب بازدارندگی در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده هوانیروز ارتش خاطرنشان کرد: طرح و اهداف نهایی همایش هم افزایی و تعامل ارتش و سپاه در هوانیروز ارتش تدوین شده و پس از تایید اجرایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه هم افزایی و اتحاد هوانیروز ارتش و سپاه ادامه دار خواهد بود بیان کرد: همایش مذکور در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد که جانفشانی و رشادت های خلبانان هوانیروز نقش تعیین کننده ای در پیروزی این عملیات داشت، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش اعضای هیأت رئیسه، فرماندهان گروهای بالگردی فتح، سیدالشهدا و فرمانده مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه در این نشست شرکت کردند.

301

کد خبر: 957992

وب گردی

وب گردی