تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات همایش دو سالانه آزفا

مدیر دومین همایش ملی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان (آزفا) از تمدید مهلت ارسال چکیده مقالات تا 15 تیرماه خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از بنیاد سعدی، ابوالقاسم اسماعیل پور، مدیر دومین همایش دوسالانه آزفا و رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه شهید بهشتی با اعلام این خبر، گفت: این همایش، امسال توسط بنیاد سعدی و دانشگاه شهید بهشتی، 21 و 22 آبان ماه برگزار می ­شود و با توجه به تقاضای بسیار پژوهشگران علاقه ­مند، مهلت ارسال چکیده مقالات تا 15 تیر ماه تمدید شده است.

وی در خصوص اولین همایش دو سالانه آزفا گفت: اولین همایش دو سالانه آزفا با عنوان «واکاوی متون درسی آزفا» در مهر ماه سال 95 برگزار و بازتاب ملی گسترده ای داشت . این همایش نیز توسط دانشگاه شهید بهشتی و با همکاری بنیاد سعدی برگزار شد و دکتر حداد عادل به نمایندگی از بنیاد سعدی سخنرانی اصلی همایش را بر عهده داشت.

اسماعیل پور اظهار کرد: دومین همایش دو سالانه آزفا، با محوریت استانداردسازی متون درسی آزفا برگزار می ­شود و با توجه به تالیف­ های ارزشمندی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان بنیاد سعدی، بررسی این کتاب­ ها یکی از ملاک­های اصلی این همایش است.

رئیس مرکز آموزش دانشگاه شهید بهشتی هچنین توضیح داد: رضامراد صحرایی به نمایندگی از بنیاد سعدی و مهین ناز میر دهقان به نمایندگی از دانشگاه شهید بهشتی، دبیران علمی و دکتر سیدمهدی طباطبائی دبیر اجرایی این همایش هستند.

به گفته مدیر دومین همایش دو سالانه آزفا، مقالات پذیرفته شده در این همایش، در مجموعه علمی- پزوهشی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

براساس این خبر، این همایش در راستای محورهای؛ اصول مدیریت آموزش زبان فارسی، اصول و مبانی برنامه ریزی آموزشی مبتنی بر نیاز، اصول و مبانی سطح بندی منابع آموزش زبان فارسی با اهداف ویژه، اصول و مبانی تربیت مدرس زبان فارسی، فنون و شیوه های آموزش زبان فارسی و ... پذیرای مقالات پژوهشگران حوزه های مرتبط است.

پژوهشگران علاقه مند این حوزه می توانند اطلاعات بیشتر را در وبگاه مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان دانشگاه شهید بهشتی به آدرس PLTC.sbu.ac.ir جستجو کنند. ثبت نام و ارسال چکیده مقالات نیز از طریق سایتwww.AZFA2.ir امکان پذیر است.

502

کد خبر: 958002

وب گردی

وب گردی