پورعباس: طرح برندسازی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف تخفیف شهریه اجرا می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با اجرای طرح برندسازی، شاید دانشگاه به نقطه ای برسد که در آینده نزدیک دانشجویانی را پذیرش کنیم که از گرنت دانشگاه استفاده کنند و به تحصیل مشغول شوند.

دکتر عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، «برندسازی دانشگاه آزاد اسلامی» را از مهمترین برنامه‌های این دانشگاه اعلام کرد.

پورعباس گفت: مهمترین کاری که در حال حاضر دنبال می کنیم که تمام خانواده دانشگاه آزاد اسلامی اعم از دانشجو، کارمند و عضو هیات علمی از آن بهره مندخواهند شد، بحث برندسازی دانشگاه آزاد اسلامی است. برندسازی تمام مقوله ها مثل مقوله های آموزشی، پژوهشی و اقتصادی را در بر می گیرد.

وی در تشریح «برندسازی دانشگاه آزاد اسلامی» اظهار کرد: برندسازی را به شکلی دنبال می کنیم که هر واحد دانشگاهی در استان های کشور در حوزه کشاورزی، خدمات، مهندسی، تولیدات دانش بنیان و تولیدات علمی، پژوهشی و فناوری مشهور به یک برند شود. دانشگاه آزاد اسلامی حدود 400 واحد دانشگاهی دارد که در تدارکیم 400 برند را به ثبت برسانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه کار برندسازی در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده، گفت: این طرح با هدف اقتصادی کردن دانشگاه آزاد اسلامی و کسب درآمدهای غیرشهریه ای است که می تواند به افزایش تخفیف شهریه دانشجویان منجر شود.

پورعباس ادامه داد: با اجرای طرح برندسازی، شاید دانشگاه به نقطه ای برسد که در آینده نزدیک دانشجویانی را پذیرش کنیم که از گرنت دانشگاه استفاده کنند و به تحصیل مشغول شوند. این یک انقلاب علمی، آموزشی و اقتصادی در دانشگاه ها و گامی به سوی دانشگاه نسل چهارم است.

وی الکترونیکی کردن تمام فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از مقدمات طرح برندسازی دانست و گفت: وقتی بسترهای الکترونیکی فراهم شود بخش عمده ای از نیروهای ما از کارهای روزمره اجرایی آزاد می شوند و ظرفیت، توانایی و قدرت اجرایی آنها به سمت برندسازی هدایت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی پیش بینی کرد این دانشگاه ظرف دو تا سه سال آینده در این مسیر الگوی بسیار خوبی برای دانشگاه های کشور و منطقه شود.

کد خبر: 958037

وب گردی

وب گردی