لزوم مشارکت اساتید با ارائه طرح‌های زیربنایی برای حل مشکلات

دکتر سیروس بیدریغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، به منظور همکاری تیم مدیریت شهری چاف و چمخاله در زمینه های اجرای طرح های مشترک در مرکز تحقیقات شیلات دکتر کیوان چمخاله وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد با مهندس کمیل لاهوتی شهردار چاف و چمخاله دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکا از لاهیجان، در این دیدار صمیمانه دکتر بیدریغ ضمن تقدیر از شهردار چاف و چمخاله جهت همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، همکاری دو نهاد علمی و مدیریت شهری در پیشبرد پروژه های علمی و فرهنگی را بسیار مفید و اثرگذار عنوان نمود و خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم طرح های مورد نظر دانشگاه که با پشتوانه قوی علمی و کارشناسی تهیه شده را با همکاری مدیریت شهری به سامان برسانیم، قطعا تاثیرگذاری آن در جامعه مضاعف بوده و زودتر به نتیجه خواهد رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان در ادامه سخنانش از آمادگی این مرکز آموزشی فرهنگی در حل همه جانبه مشکلات استان و کشور با ارائه طرح های زیربنایی و کارشناسی خبر داد و اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با دارا بودن اساتید و نخبگان علمی و فرهنگی آمادگی دارد برای حل بسیاری از مشکلات و معضلات طرح های قابل اجرا ارائه داده و در پیشرفت جامعه سهم بسزایی ایفا نماید.

وی همچنین فرصت های ایجاد شده در این مرکز آموزشی فرهنگی در زمینه های شیلات و کشاورزی را بستری برای کارهای پژوهشی دانست و از همه پژوهشگران در زمینه های کشاورزی و محیط زیست برای تحقیقات بیشتر در جهت شکوفایی بخش کشاورزی وشیلات به همکاری دعوت به عمل آورد.

در ادامه، طرفین اجرای طرح های مشترک علی الخصوص همکاری بیشتر در حوزه گردشگری در موزه آبزیان مرکز تحقیقات دکتر کیوان را مورد بررسی قرار دادند.

لازم به ذکر است که در دیدار چندی پیش شهردار چاف و چمخاله با دکتر بیدریغ که به امضای تفاهم نامه همکاری منجر شده بود، طرفین به بررسی کارهای انجام شده در جلسه فوق پرداختند و برای برون رفت از برخی مشکلات راهکارهای قابل اجرا ارائه نمودند.

کد خبر: 958054

وب گردی

وب گردی