خدری: خبر استیضاح شایعه است/ قره خانی: استیضاح قطعی است

دبیر کمیسیون انرژی مجلس گفت:با توجه به قرارگیری وضعیت نفتی ایران در شرایط خاص و  مذاکرات مطرح شده در خصوص افزایش تولیدات نفت اوپک و حضور ایشان در این جلسه، کمیسیون انرژی مجلس به طور قطعی و جدی از ایشان حمایت کرده و می کند.

عبدالحمید خدری دبیر کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم، در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص صحبت هایی که در خصوص استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در مجلس مطرح می شود در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: با توجه به قرارگیری وضعیت نفتی ایران در شرایط خاص و مذاکرات مطرح شده در خصوص افزایش تولیدات نفت اوپک و حضور ایشان در این جلسه، کمیسیون انرژی مجلس به طور قطعی و جدی از ایشان حمایت کرده و می کند.

وی در پایان گفت: شایعاتی در این باره در صحن علنی مجلس مطرح شده است که بنده صحت این شایعات را تکذیب می کنم و مجلس نیز با قاطعیت از ایشان حمایت می کند.

بنا به این گزارش این ادعا از سوی دبیر این کمیسیون در حالی مطرح شد که اسداللّه قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی از بررسی طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت خبر داده و گفته است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است امروز (یکشنبه، 3تیر) طرح استیضاح وزیر نفت با موضوع کرسنت بررسی شود.

گفتنی است بنا به گفته قره خانی این جلسه با حضور وزیر نفت برگزار خواهد شد و قرار است اعضای کمیسیون در این جلسه اظهارات وزیر و نظرات 17 تن از امضاکنندگان، طرح استیضاح را استماع و در این باره رای‌گیری کنند.

305

کد خبر: 958094

وب گردی

وب گردی