جزئیات ترم تابستانی در واحد علوم و تحقیقات

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات، مهلت در نظر گرفته شده برای دانشجویان این واحد دانشگاهی برای اخذ فرم معرفی‌نامه میهمانی دوره تابستان را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دانشجویان متقاضی اخذ درس به صورت میهمان (دوره تابستان ۹۷-۹۶) در سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای دریافت فرم معرفی‌نامه میهمانی دوره تابستان، از ۱۶ تا ۲۰ تیر ۹۷ مهلت دارند با مراجعه حضوری به واحد علوم و تحقیقات اقدام کنند.

کلاس‌های ترم تابستان از ۲۳ تیر آغاز و تا اول شهریور ادامه دارد. امتحانات پایان دوره از سوم تا هفتم شهریور برگزار می‌شود.

ردیف

رویداد

زمان

۱

مهلت دریافت فرم معرفی‌نامه میهمانی دوره تابستان

۱۶ تا ۲۰ تیر ماه ۹۷

۲

آغاز کلاس‌های ترم تابستان

۲۳ تیر ماه ۹۷

۳

پایان کلاس‌های ترم تابستان

اول شهریور ماه ۹۷

۴

آغاز امتحانات ترم تابستان

سوم شهریور ماه ۹۷

۵

پایان امتحانات ترم تابستان

هفتم شهریور ماه ۹۷

دانشجویان قبل از اعلام آمادگی برای شرکت در دوره‌های تابستان در سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوره تابستان ۹۷-۹۶، لازم است از واحدهای درسی ارائه شده در واحد مقصد و مطابقت دادن دروس ارائه شده با سرفصل مصوب دوره کسب اطلاع کنند.

متقاضیان اخذ درس در ترم تابستان لازم است درخواست اخذ دروس به صورت میهمان دوره تابستان به سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را طی مراجعه به گروه تخصصی مربوطه ارائه دهد و در صورت موافقت گروه مربوطه، به منظور دریافت فرم مربوط به میهمانی دوره تابستان به آموزش دانشکده مراجعه کند.

فرم میهمانی دوره تابستان پس از بررسی کارشناس و مدیر آموزش هر دانشکده به تایید رئیس دانشکده می‌رسد. در صورتی که درخواست شرکت در ترم تابستان به این مرحله رسید، فرم میهمانی برای ثبت و ممور کردن آن به مهر دانشگاه به دبیرخانه مرکزی واحد ارسال می‌شود که دانشجویان متقاضی می‌توانند با در دست داشتن آن به واحد مقصد برای انتخاب واحد دروس معرفی شده، مراجعه کند.

طبق این گزارش، دانشجویی که در ترم تابستانه شرکت می‌کند موظف به اخذ دروس مطابق لیست معرفی شده به واحد مقصد است و هرگونه مغایرت با آن، مانع ثبت نمرات دروس خواهد شد. همچنین رعایت پیش‌نیازی و هم‌نیازی دروس و مطابقت آن با سرفصل دوره بر عهده شخص دانشجو است.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم و تحقیقات، دانشجویان باید سریعاً نسبت به دریافت و تحویل نمرات دوره تابستان به واحد مبدا اقدام کنند. در صورت عدم ثبت نام در واحد مقصد دانشجو موظف به اخذ و عودت اصل فرم میهمانی خود به این واحد دانشگاهی است.

همچنین اخذ دروس در دوره تابستان در دو واحد دانشگاهی ممنوع است (مگر در شرایط فراغت از تحصیل دانشجو در دوره تابستان و پس از اخذ مجوز کمیسیون موارد خاص واحد) و مسئولیت آن بر عهده شخص دانشجو بوده و نمرات ارائه شده ثبت نخواهد شد.

کد خبر: 958112

وب گردی

وب گردی