از پرورش مهارت های دانش آموزان غافل شده ایم

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان مربوط به معاونت پرورشی آموزش و پرورش می شود و تمامی معاونت های وزارتخانه ها عضو این کمیته هستند.

دکتر رضوان حکیم زاده در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز با اشاره به اینکه برنامه اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان مربوط به معاونت پرورشی آموزش و پرورش می شود گفت: معاونت های عضو این کمیته، نقطه نظرات خود را در رابطه با چگونه گذراندن اوقات فراغت و استفاده بهینه دانش آموزان از این شرایط به معاونت پرورشی ارائه می دهند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: فراگیری علم در هر زمان و مکانی برای دانش آموز مفید است اما اگر این یادگیری در تابستان ، تکرار سال تحصیلی و تمرین های درسی مدرسه برای دانش آموزان باشد درست نیست و باید از این اوقات فراغت در راستای پرورش مهارت هایی که در طول سال تحصیلی، مورد غفلت قرار گرفته است توجه شود اگر این موارد مورد اهمیت قرار گیرد دانش آموزان می توانند با آمادگی، نشاط و روحیه سال تحصیلی جدید را شروع کنند.

دکترحکیم زاده یادآور شد: دغدغه برخی از خانواده ها برای فرزندانشان در تابستان ثبت نام در کلاس های مختلف است که البته این کار نتیجه مطلوبی به همراه ندارد.

وی در پایان گفت: خانواده های می توانند با یک برنامه ریزی درست اوقات فراغت خوبی را برای فرزندشان مهیا کنند البته والدین باید به یک نکته توجه کنند، ثبت نام کلاس ها تابستانی باید با توجه به علایق و خواسته کودکان باشد.

706

کد خبر: 958122

وب گردی

وب گردی