سرلشکر باقری انتصاب ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا را تبریک گفت

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین ادیانی به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی به سمت ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با حکم مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) صورت گرفت را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا ادیانی

با سلام و تحیات؛

حُسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که بیانگر تعهد، شایستگی و قابلیت های فکری و عملی آن برادر عزیز است را تبریک عرص می نمایم.

بی شک تجارب ارزنده سال ها تلاش و همت در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پشتوانه ارزشمند و رهگشایی برای تحقق انتظارات معظم له در ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان خدوم ناجا و خانواده های معظم آنان و نظارت بر پیاده سازی موازین شرعی در صحنه اجرای مأموریت‌های خطیر این نیرو و تعامل حکیمانه و اثربخش آن با جامعه و مردم خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن روحانی ارجمند در این مسئولیت مهم را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر و منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح

سرلشکر پاسدار محمد باقری»

305

کد خبر: 958149

وب گردی

وب گردی