مومنی: باید به فکر آینده والیبال بود / الان زمان نتیجه گرفتن نیست

کارشناس والیبال ایران گفت: بهتر است به درستی به فکر پوست اندازی باشیم تا در آینده به خصوص در المپیک 2020 توکیو بتوانیم از آن بهره برداری کنیم.

غلامرضا مومنی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدار های بلند قامتان ایران مقابل کره جنوبی و آلمان در لیگ ملت های والیبال جهان اظهار داشت: تیم ما با دو سبک والیبال آسیای شرقی و اروپای شرقی بازی داشت و توانست بازی خوبی از خود نمایش بگذارد و هر دو بازی را مقتدرانه پیروز شود. در این بازی ها سعید معروف بسیار عالی بود و تمرکز را از حریفان سلب کرد.

وی ادامه داد: کره جنوبی یک تیم بسیار سرعتی است اما از لحاظ فیزیکی چندان قوی نیست و خوشبختانه مردان والیبال ایران مقابل تیم های آسیایی یک سر و گردن بالاتر هستند. تیم بلغارستان هم یک تیم فیزیکی و بلند قد است و سطح بالاتری از کره جنوبی دارد اما باز هم مردان والیبالیست ایران در این بازی خوب ظاهر شدند و این تیم را کنترل کرده و به راحتی از سد بلغارستان گذشتند.

کارشناس والیبال ایران گفت: تیم ملی ما تلفیقی از جوانان و با تجربه هاست، جوانانی مانند حضرت پور، شفیعی، شریفی، کاظمی و غیره... هستند که آینده والیبال ایران را تضمین می کنند. بهتر است به درستی به فکر پوست اندازی باشیم تا در آینده به خصوص در المپیک 2020 توکیو بتوانیم از آن بهره برداری کنیم. هم اکنون نباید به فکر نتیجه گرایی والیبال باشیم.

مومنی در خصوص بازی مقابل آلمان در لیگ ملت ها تصریح کرد: آلمان جزو تیم های درجه اول دنیاست و از کره و بلغارستان بسیار قوی تر است و سیسیتم دفاعی خوبی دارد. باید در این بازی از تاکتیک های متنوعی استفاده شود تا بتوان آلمان را شکست داد.

602

کد خبر: 958163

وب گردی

وب گردی