پوستر نمایش «پرده خانه» رونمایی شد

پوستر نمایش «پرده خانه» به کارگردانی شیما اسدی رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، نمایش «پرده خانه» نوشته استاد بهرام بیضایی از 28 خرداد در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفته است و چهره های مطرحی تاکنون به تماشای این تئاتر به کارگردانی و تهیه کنندگی شیما اسدی نشستند. این نمایش برای اولین بار در تاریخ تئاتر ایران اجرا می‌شود و نیز توسط همین گروه در خرداد ماه ۱۳۹۶ در آمفی تئاتر خانه تئاتر با مشاوره اصغر همت و رضا صمدپور اجراخوانی شده است.

پرنیا بارزید، ابراهیم برزیده، نیکو پشوتن، امیرحسین حکیمی، مجید خلیلی، شادی شاه علی، عسل غروی، آیدا فرخ منش، کیمیا هوشمند بازیگران نمایش «پرده خانه» را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان نمایش «پرده خانه» آمده است که در بازی‌خانهٔ یکی از حرم‌سراهای سلطنتی، شماری از زنان، با مذاهب و نژادهای گوناگون، به کار بازیگری اشتغال دارند. این زنان که هر یک بغضی از اندوه در گلو دارند، بیشتر به اسیران دربار می‌مانند تا همسران سلطان. در این میان، خبر می‌رسد عروسی تازه‌ای به عنوان تحفه به حرم‌سرای سلطانی آمده است و ...

سایرعوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: بهرام بیضایی، کارگردان و تهیه کننده: شیما اسدی، مدیرصحنه: سلیم شیخی، طراح لباس و طراح نقاشی پرده: فرزانه رحمانیان، طراح گریم: مونا غیاثی و طهورا نبیان، طراح صحنه و نور: فرشاد نصیری، دستیار طراح صحنه: مریم نخبه دهقان، ساخت دکور: مهدی همتیان، مدیرصحنه: سلیم شیخی، سرپرست نوازندگان: سیما قبادی، تار: سپینود بازرگانی، تنبک: روزبه شیخ، ویولون: علی دل انگیز، طراحی و دوخت: پریسا شفیعی، طراح پوستر: الهام همت، عکاس: مریم مبرا.

پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «پرده خانه» هم اکنون با 60 درصد تخفیف برای دانشجویان در سایت تیوال، امکان پذیر است.

501

کد خبر: 958164

وب گردی

وب گردی