استقلال اقتصادی جز با همت دانشگاه ایجاد نمی‌شود

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر استقلال سیاسی وجود دارد و باید استقلال اقتصادی را داشته باشیم و این جز با همت دانشگاه ایجاد نمی‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا شریعتی در حاشیه آئین بزرگداشت استاد تراز انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب ادامه دارد» به‌مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران و روز بسیج اساتید اظهار داشت: از مجموعه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان خوزستان به‌پاس برگزاری این مراسم تجلیل و تشکر می‌کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم بسیج اساتید که برای جمع کردن اساتید و گردهمایی آنها همت گماشتند موفق باشند و ان‌شاءالله به استمرار این کار همت گمارند و بسیج بنا به سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب باعث و بانی جمع شدن تمامی سرمایه و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: کنار یکدیگر برای پیش‌برد تعالی کشور و انقلاب اسلامی و استقلال آنها در همه حوزه‌ها باید گام برداشت؛ در حال حاضر استقلال سیاسی وجود دارد و باید استقلال اقتصادی را داشته باشیم و این جز با همت دانشگاه ایجاد نمی‌شود.

31 خردادماه همزمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران به‌عنوان روز بسیج اساتید انتخاب شده که به این مناسبت ویژه‌برنامه‌های مختلفی در سطح کشور جهت تجلیل و تقدیر از جایگاه این شخصیت و قشر انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

901/900

کد خبر: 958168

وب گردی

وب گردی