عطایی: والیبال ایران باید به سمت نتیجه گیری پیش برود

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: والیبال ایران به جایی رسیده که دیگر باید نتیجه بگیرد و به سمت جلو حرکت کند.

بهروز عطایی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص دیدارهای تیم ملی والیبال ایران مقابل بلغارستان و کره جنوبی در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: در بازی اول مقابل کره جنوبی اصلا خوب ظاهر نشدیم و بازی با کیفیتی را از مردان والیبالیست ایران شاهد نبودیم، با توجه به اینکه کره جنوبی در قعر جدول رده بندی قرار دارد اما فشار زیادی روی تیم ایران آورد. شاگردان کولاکوویچ با استفاده از تجربه بازیکنان و امتیاز میزبانی حریف کره ای را شکست دادند.

وی افزود: برابر بلغارستان بازی قابل قبولی را ارائه کردیم و نسبت به بازی با کره جنوبی روند بهتری در پیش گرفتیم. البته باید این نکته را یادآور شد که تیم های کره و بلغارستان با ترکیب اصلی خود به ایران نیامده بودند و حریفان سختی به شمار نمی رفتند.

کارشناس والیبال ایران در خصوص بازی با آلمان تصریح کرد: آلمان یک تیم قوی و درجه یک است اما به اعتقاد من می توان این تیم را هم به راحتی در آزادی شکست داد و امتیاز کامل این بازی را از آن خود کرد تا با احاطه ای کامل لیگ جهانی را به پایان ببریم.

عطایی در خصوص وضعیت تیم ملی ایران در پایان گفت: والیبال ایران به جایی رسیده که دیگر باید نتیجه بگیرد و به سمت جلو حرکت کند، به اعتقاد من می توان به آینده والیبال ایران خوش بین بود چرا که جوانان پر استعداد زیادی دارد.

602

کد خبر: 958171

وب گردی

وب گردی