کتاب «اصول و روش‌های پژوهش کیفی» اثر دکتر نجلا حریری نقد علمی شد

کتاب «اصول و روش‌های پژوهش کیفی» که به عنوان متن درسی در رشته‌های مختلف علوم انسانی اعم از علم اطلاعات و دانش‌شناسی، علوم تربیتی، روانشناسی، علوم اجتماعی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد، در گروه علوم تربیتی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، کتاب «اصول و روش‌های پژوهش کیفی» اثر دکتر نجلا حریری استاد تمام دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی چاپ شده است.

این کتاب در شش فصل شامل کلیات، طرح‌ریزی پژوهش کیفی، راهبردهای پژوهش کیفی، گردآوری داده‌ها، تحلیل داده‌ها و نگارش پژوهش کیفی تنظیم شده است.

کتاب «اصول و روش‌های پژوهش کیفی» در جلسه دویست و سوم گروه علوم تربیتی شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی به منظور تقویت بنیه علمی و آموزشی متون درسی دانشگاه‌ها و ارتقای علوم انسانی در کشور مورد نقد علمی قرار گرفته است.

بر طبق این گزارش، دکتر کریمی مطهر دبیر شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی و همچنین دکتر محمدرضا نیلی رئیس گروه علوم تربیتی این شورا، از دکتر نجلا حریری برای حضور در جلسه تخصصی این گروه دعوت بعمل آورده‌اند.

کد خبر: 958219

وب گردی

وب گردی