خوراکچی: الان دیگر پرتغال از ما می ترسد/ بیرانوند یکی از بهترین‌های ایران در تاریخ جام جهانی است

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کی روش و بازیکنان ایران آماده هستند و الان دیگر پرتغال باید از ما بترسد.

محمود خوراکچی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی اظهار داشت: اگر قبل از جام جهانی این موضوع مطرح می شد، می گفتم ما بدون امتیاز از این تورنمنت به خانه بر می گردیم ولی بعد از 2 بازی درخشانی که انجام دادیم، انسجام تیم، همدلی و شخصیتی که داشتیم همه کارشناس های دنیا مهر تایید به تیم و بازیکنان ما زدند.

وی ادامه داد: فردا (دوشنبه) مطمئنم روز حماسه ای برای ایران و مردم ماست. امیدوارم فردا ساعت 12:30 شب این حرف من به واقعیت بپیوندد. کی روش و بازیکنان ایران آماده هستند و الان دیگر پرتغال باید از ما بترسد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد سیستم بازی ایران در بازی با پرتغال گفت: در بازی با اسپانیا سیستم 1-3-6 ایران کاملا مشهود بود ولی بعد از دریافت گل و با تعویض علیرضا جهانبخش، تیم ما هجومی شد و اسپانیا را محکوم به دفاع کردیم. در بازی با پرتغال منطقی است که هجومی بازی کنیم چون به گل و پیروزی نیاز داریم. کی روش این بازی را به 4 قسمت تقسیم می کند: گل نخوردن، مالکیت توپ و میدان، تحت قشار قرار دادن حریف و رسیدن به گل.

خوراکچی در پایان در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند تمرکز زیادی در این 2 دیدار داشت و همین موضوع باعث شده بود اعتماد به نفس زیادی پیدا و عملکرد خوبی داشته باشد. بیرانوند یکی از بهترین دروازه بان هایی است که در تاریخ جام جهانی داشته ایم.

606

کد خبر: 958223

وب گردی

وب گردی