سند ارزیابی، تامین و استقرار نرم‌افزارهای کاربردی شرکت ملی گاز تدوین شد

سند ارزیابی، تامین و استقرار نرم‌افزارهای کاربردی با هدف استفاده از توان پیمانکاران متخصص و بهره‌مندی از نرم‌افزارهای با کیفیت در شرکت ملی گاز تدوین شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از شرکت ملی گاز ایران، هر سال تعداد زیادی پروژه‌های نـرم‌افـزاری در شرکت‌های تابع شرکت ملی گاز تعریف و بـرای تامین یا اجـرا، بـه دسـت پیمانکـاران سـپرده می‌شود.

روح‌الله نوریان، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز درباره اجرای طرح‌های نرم‌افزاری در این شرکت گفت: مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌منظور تامین نرم‌افزارهای کیفی، با رعایت اصول یکپارچگی، امنیت، توسعه‌پذیری و کارایی، سند جامعی برای بررسی، ارزیابی، انتخاب، تامین و استقرار نرم‌افزارهای کاربردی در شرکت ملی گاز تهیه کرده است.

او با بیان این‌که پس از این، در شرکت ملی گاز، با تعریف هر پروژه، تیمی از کارشناسان طراحی و توسعه سیستم‌های کاربردی، امنیت اطلاعات، کنترل پروژه و نماینده کسب‌وکار تشکیل خواهد شد تا سند مذکور را ویژه‌سازی و تکمیل کنند، اظهار کرد: این سند در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد و پاسخ‌ پیمانکاران در شرایط یکسان، بررسی، ارزیابی و مقایسه خواهد شد تا بر اساس حد نصاب معاملات و طی‌کردن فرآیند قانونی، نسبت به تامین نرم‌افزار مورد نظر اقدام شود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ادامه داد: این سند در سه بخش اصلی شامل نیازمندی‌های کسب‌وکار، نیازمندی‌های کیفی و نیازمندی‌های فنی تهیه شده که بخش کسب‌وکار آن شامل سه سرفصل، بخش کیفی شامل ۱۲ سرفصل و بخش فنی نیز شامل ۱۸ سرفصل است.

402

کد خبر: 958247

وب گردی

وب گردی