شکوری: در این وانفسا پیروزی تیم ملی مقابل پرتغال می تواند مرهم درد مردم باشد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: مردم ما در این شرایط وانفسا و اقتصادی کشور و اینکه هیچ خوشی در زندگیشان نیست، واقعا به این پیروزی احتیاج دارند.

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل پرتغال در آخرین بازی مرحله گروهی در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: با توجه به بازی های قبلی که انجام دادیم توقع از تیم کشورمان بالا رفته است. بازی خیلی سختی در پیش داریم ولی بچه ها نشان دادند که توانایی شکست بزرگرین تیم ها را هم دارند و ما می توانیم در بازی با پرتغال شگفتی ساز شویم.

وی در مورد سیستم بازی ایران مقابل پرتغال گفت: من فکر می کنم طبیعی بود که مقابل اسپانیا بسته بازی کنیم چون این تیم واقعا قدرتمند بود ولی مقابل پرتغال چون ما به پیروزی نیاز داریم، فکر نکنم دفاعی بازی کنیم ولی این موضوع دلیل نمی شود که روی دفاع تمرکزی نداشته باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان گفت: مردم ما در این شرایط وانفسا و اقتصادی کشور و اینکه هیچ خوشی در زندگیشان نیست، واقعا به این پیروزی احتیاج دارند تا حداقل برای چند روز از مشکلات زندگی رها شوند و مرهمی برای دردشان باشد.


606

کد خبر: 958253

وب گردی

وب گردی