هدف «کمیته پیگیری احکام قضایی دانشجویان بازداشتی دی ماه»، رفع اتهام دانشجویان است

مسئول کمیته پیگیری احکام قضایی دانشجویان بازداشتی دی ماه از برگزاری نشست‌های این کمیته با مسئولان و دانشجویان خبر داد و گفت: به تخفیف احکام امید داریم.

به گزارش ایسکانیوز، نشست کمیته «رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی دی ماه» با برخی از دانشجویانی که احکام قضایی سنگین دارند برگزار شد. فاطمه سعیدی نماینده مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرگزاری خانه ملت گفت: در این نشست احکام دانشجویان بازداشتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این کمیته به دنبال برگزاری جلسه‌ای با آقای دکتر لاریجانی است، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور اعضای کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی دی ماه و مسئولان وزارت علوم سه‌شنبه هفته جاری برای بررسی احکام دانشجویان برگزار می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعضای کمیته رسیدگی به وضعیت دانشجویان بازداشتی دی ماه، اظهار کرد: عده‌ای از نمایندگان مجلس به همراه مدیرانی از آموزش عالی و برخی از مسئولان دانشگاه تهران در این کمیته حضور دارند و هدف این کمیته رفع اتهام دانشجویان است.

نایب رئیس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس در پایان افزود: از آنجا که نگاه حکومت و قوه قضاییه رأفت، بخشش و گذشت است این نگاه در دادگاه تجدید نظر دانشجویان موثر خواهد بود ما امیدواریم اتهامات رفع شود.

فاطمه سعیدی عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، مهر سال 96 گفته بود: برای برخورد با تضییع حقوق مردم نباید نگاه جریانی داشته باشیم و هرکسی در هر لباسی با وابستگی به هر جریانی باید در برابر تخلفات پاسخگو باشد.

کد خبر: 958254

وب گردی

وب گردی