آزمون درس «اندیشه‌ها و وصایای حضرت امام(ره)» آنلاین برگزار می شود

آزمون آنلاین درس اندیشه ها و وصایای حضرت امام(ره) شنبه نهم تیر ماه برگزار می شود. دانشجویان کلیه واحدهای دانشگاه آزاد که این درس را در نیمسال دوم 96-97 به صورت آنلاین اخذ کرده اند، در این امتحان شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، این برای اولین بار است که این آزمون به صورت آنلاین برگزار می شود. بر اساس آیین نامه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان می بایست درس اندیشه ها و وصایای حضرت امام(ره) را با موفقیت بگذرانند. واحد الکترونیکی با مجوز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، در ترم فعلی امکان اخذ آنلاین این درس را فراهم نمود و دانشجویان از سراسر ایران به صورت آنلاین در کلاس های این درس شرکت نمودند. نهم تیر نیز آزمون به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. با برگزاری این امتحان، فصل امتحانات دانشگاه آزاد در ترم جاری پایان می یابد.

دانشجویانی که این درس را اخذ نموده اند می توانند از طریق سامانه خدمات آموزشی، از ساعت برگزاری آزمون خود مطلع شوند. واحد الکترونیکی جهت آشنایی این دسته از دانشجویان، آزمونی شبیه سازی شده در تاریخ 23 خرداد برگزار کرد تا دانشجویان جهت حضور در امتحان اصلی آمادگی کامل داشته باشند.

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی در تلاش است تا امکان تدریس آنلاین برخی از دروس دیگر را نیز برای کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فراهم نماید. این واحد توانایی برگزاری آنلاین کلاس با حضور 1500 شرکت کننده همزمان را فراهم کرده است.

کد خبر: 958270

وب گردی

وب گردی