هلاکت سوداگر مرگ در استان خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان گفت : نزدیک به 160 کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین درعملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان کشف شد و طی این عملیات یک سوداگر مرگ نیز به هلاکت رسید.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حیدر عباس زاده گفت: بمنظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) از انتقال یک محموله مواد مخدر به شهرستان اهواز مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: بامداد امروز طی یک عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با مستقر شدن در محور اهواز – اندیمشک و کنترل نامحسوس خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت : قاچاقچیان مسلح مواد مخدر پس از ورود به کمین پلیس، برای فرار از دست قانون اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی استان کردند که با تیراندازی متقابل یک قاچاقچی به هلاکت رسید و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.
وی افزود: در بازرسی خودروی قاچاقچیان یک قبضه اسلحه کلت با مهمات مربوطه و مقدار 159 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد که به همراه سایر مدارک و پرونده برای طی مراحل قانونی به مقامات ذیصلاح ارجاع شد .

900

کد خبر: 958277

وب گردی

وب گردی