تهران-ایسکانیوز: «در سرقت خودرو دست زیاد شده است و اغلب قطعات خودرو قابل ردیابی هستند.»


او و هم‎دست دست فروشش تصمیم گرفتند دوچرخه را مورد سرقت قرار دهند.


هیجدهم امردادماه امسال یکی از عوامل بسیج یکی از مساجد تهران فردی را دید که مشغول بریدن فقل دوچرخه‌ای مقابل مسجد است و به این ترتیب سراغش رفت و سارق بعد از دیدن او قصد فرار داشت که با سرعت عمل فرد بسیجی دستگیر شد.


سارق پس از دستگیری و انتقالش به کلانتری در همان ابتدای بازجویی‌ها به 34 مورد سرقت دوچرخه مقابل مساجد اعتراف کرد و همدست دیگر خود که دلالی در خیابان مولوی بود را به ماموران معرفی کرد.


پس از اعتراف متهم، ماموران به بررسی شکایت‌های احتمالی پرداختند و متوجه شدند عده‌ای از شهروندان به منظور سرقت دوچرخه‌های خود شکایت کرده‌اند.


با احضار عده‌ای از شاکیان و مالباختگان، متهم از سوی آنان شناسایی شد. مصطفی.ج یکی از شاکیان گفت: «ساعت شانزده و سی دقیقه وقتی از خانه خارج شدم دیدم قفل دوچرخه‌ام بریده شده و دوچرخه سرجایش نیست.»


شاکی دیگر نیز به ماموران گفت: «هفدهم خردادماه وقتی از مسجد خارج شدم دوچرخه‌ام سرجایش نبود.»


به این ترتیب بعد از اظهارات شاکیان و اعتراف متهم، ماموران دلال دوچرخه‌ها را دستگیر کردند و او نیز پس از دستگیری به خرید دوچرخه‌های دزدی اعتراف کرد.


پس از اعتراف این دو متهم به سرقت 34 مورد دوچرخه و فروختن آنها با قیمتی بسیار کمتر از قیمت اصلی آنها، از سوی شعبه ششم دادسرای ناحیه دوزاده قرار بازداشت برای آنها صادر شد و اکنون این دو مهم در زندان هستند.

کد خبر: 95829

وب گردی

وب گردی