مخالفت افتخاری با نظر شفر/پول اردوی وین را نداریم!!

اردوی تدارکاتی استقلال قطعاً دهه دوم تیر برگزار می‌شود اما جای آن برای آبی ها ابهام برانگیز است!

به گارش ایسکانیوز،شفر تأکید دارد که تیمش اردوی پیش‌فصل را در حوالی شهر وین اتریش برپا کند، چون با استفاده از امکانات و هوای بسیار خوب موجود در کمپ‌های این منطقه می‌تواند به خوبی استقلال را مهیای فصل جدید کند.

از طرف دیگر سرمربی آبی‌پوشان مدعی است برپایی اردو در اتریش این مجال را می‌دهد تا آن‌ها بازی‌های تدارکاتی خوبی با تیم‌های آلمانی، اتریشی و سوئیسی برگزار کنند و این مسئله مزیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود، اما مشکلات مالی باشگاه استقلال را هم باید در نظر گرفت و این همان نکته‌ای است که احتمال حضور آبی‌پوشان در اتریش را کاهش داده است.

استقلالی ها برای اردوی خود حسابرسی ها را انجام داد و اردوی اتریش بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه دارد، اما استقلالی ها می توانند با رقمی حدود ۶۰۰ میلیون تومان ۱۰ روز در ترکیه اردو بزنند، به همین خاطرمسوولان همچنان مشغول حساب و کتاب و در عین حال مذاکره با شفر باقی ماندند.

آبی ها و شخص افتخاری اعلام کرده اگر پول جور شد که هیچ، اما اگر بودجه‌ به اردوی اتریش نرسد، آن‌زمان ناچارند راهی ترکیه شوند و این مسئله را با شفر در میان گذاشتند اما شفر همچنان روی خواسته اش پافشاری دارد!

کد خبر: 958337

وب گردی

وب گردی