همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی

تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و انجمن مدیران صنایع استان آذربایجان شرقی به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز از واحد تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در دیدار انجمن مدیران صنایع استان آذربایجان شرقی گفت: ارﺗﺒﺎط داﻧﺸﮕﺎه و ﺻﻨﻌﺖ ﻓﺮآﯾﻨﺪی اﺳﺖ ﮐﻪ در ﻃﻮل زﻣﺎن ﺷﮑﻞ ﻣﯽﮔﯿﺮد و ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ از ﻧﯿﺎزﻫﺎ و ﺿﺮورتﻫﺎی ﻣﻠﯽ در دورهﻫﺎی ﺗﺎرﯾﺨﯽ و ﺳﻤﺖ و ﺳﻮ و اﻫﺪاف ﮐﺎرﺑﺮدی ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﻪ آن است.

جوانپور افزود: همکاری داﻧﺸﮕﺎه و ﺻﻨﻌﺖ در ﺗأمین ﺳﺮﻣﺎیه از جانب ﺻﻨﻌﺖ و ﺗأمین اﻋﻀﺎی هیأت ﻋﻠمی و ﺗﻮﻟید ﻋﻠﻢ از ﻃﺮف داﻧﺸﮕﺎه، ﻣﻨﺠﺮ به تحقق اهداف و پیشرفت کشور می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با قدمت نزدیک به چهار دهه، زیرساخت‌های مشخص، اعضای هیأت علمی مجرب، کارگاه‌های مجهز و آزمایشگاه‌های پیشرفته، آمادگی لازم برای همکاری در قالب تفاهم‌نامه با صنایع استان آذربایجان شرقی را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با تاکید بر لزوم ایجاد امید و انگیزه بین دانشجویان گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه باید بارقه‌های امید را در دانشجویان ایجاد کند. صنایع می‌توانند مشکلات و موانع خود را در زمینه صنعت ارائه دهند و دانشگاه در قالب پایان‌نامه‌ها، برگزاری سمینارها و کارگاه‌ها و ارائه خدمات توسط مراکز تحقیقاتی خود، راه حل‌های مناسب ارائه دهند.

وی گفت: امیدوارم ارﺗﺒﺎط دو ﻧﻬﺎد داﻧﺸﮕﺎه و ﺻﻨﻌﺖ موجب رﺷﺪ و ﺷﮑﻮﻓﺎﯾﯽ و ﺑﻬﺒﻮد ﺷﺮاﯾﻂ ﺟﺎﻣﻌﻪ شود و افق روشنی برای جوانان ترسیم کند.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و انجمن مدیران صنایع استان آذربایجان شرقی به امضای طرفین رسید.

201

کد خبر: 958383

وب گردی

وب گردی