«سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی» تصویب نهایی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تصویب نهایی سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه دستور اصلی جلسه امروز شورای فرهنگی، بررسی نهایی سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی بود، گفت: تدوین این سند، مراحل گوناگونی طی کرده و نظرات کارشناسان متخصص در آن اعمال شده است.

وی افزود: تمام معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور نیز سند مذکور را مطالعه و نظرات تخصصی خود را ارائه کرده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مقرر شده بود نهایتا این سند در شورای فرهنگی دانشگاه بررسی شود، گفت: در این جلسه پس از بحث و بررسی اعضا، سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب نهایی رسید.

دکتر کلانتری خاطرنشان کرد: مقرر شد برخی اصلاحات جزئی در این سند اعمال شده و در اولین فرصت به طور رسمی به تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شود.

سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی براساس اسناد بالادستی نظام تهیه شده است.

این سند با توجه به نقشه جامع علمی کشور، سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها، سند مهندسی فرهنگی کشور، اساسنامه دانشگاه آزاد اسلامی و اساسنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تدوین شده که به عنوان نقشه راه به واحدهای سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

کد خبر: 958428

وب گردی

وب گردی