تندروان: ایران در لیگ ملت‌ها، جوان است/ معروف، زیرک و توانمند است

مربی تیم والیبال ب ایران گفت: سعید معروف، فردی باهوش، زیرک و توانمند است و جوانان را به خوبی در مقابل تیم های بزرگ، هدایت و راهنمایی می کند.

محمدرضا تندروان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد تیم والیبال ب ایران در لیگ ملت های جهان اظهار داشت: ملی پوشان ما عملکرد مناسبی در لیگ ملت ها داشتند، اگرچه در چند بازی از جمله دیدار مقابل ژاپن، نتایج خوبی نگفتند. البته تصور می کنم هدف در لیگ ملت های جهان، نتیجه گرفتن نبوده بلکه استفاده از جوانان و فرصت دادن به آنها برای شناخت بیشتر توانایی های شان بوده است.

وی ادامه داد: نزدیک به 27، 28 سال است که لیگ جهانی والیبال برگزار می شود ولی ما تنها 5، 6 سال است در این مسابقات حضور داریم. ما در این دوره از رقابت ها، جوان هستیم و نیاز به حضور بیشتر و کسب تجربه داریم. باید گفت استفاده از جوانان کنار با تجربه ها در لیگ ملت های جهان بسیار درست و حساب شده بود و این امید را می دهد تا نسل جدیدی از والیبال ایران ظهور کند.

مربی تیم والیبال ب ایران تصریح کرد: از عملکرد سعید معروف در این دوره از مسابقات بسیار راضی هستم. او فردی باهوش، زیرک و توانمند است و جوانان را به خوبی در مقابل تیم های بزرگ، هدایت و راهنمایی می کند.

تندروان با اشاره به روش مربیگری ایگور کولاکوویچ گفت: به نظر من باید بعد از مسابقات قهرمانی جهان در مورد عملکرد کولاکوویچ صحبت کرد چرا که عیار و توانمندی مردان والیبالیست ایران در این بازی ها مشخص می شود. اگر بتوانیم حریفان را شکست دهیم و در جمع 4 تیم برتر باشیم، نشان دهنده این است که کادر فنی تیم ملی والیبال، برنامه های خود را به درستی پیش برد.

وی افزود: تیم ما با بلغارستان، لهستان، فنلاند و پورتوریکو همگروه است و حتما باید لهستان و بلغارستان را شکست دهیم. امیدوارم روند خوب والیبال کشورمان ادامه داشته باشد و بچه ها بتوانند باز هم مردم را شاد کنند.

604

کد خبر: 958436

وب گردی

وب گردی