آخرین جزئیات دریافت کارت آزمون 97

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه های راهنما، در روز چهارشنبه ششم تیر ماه پایان می پذیرد به کلیه داوطلبانی که تا کنون برای دریافت پرینت شرکت در آزمون اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می شود،در مهلت باقی مانده نسبت به پرینت مواردی که پیش تر به آن اشاره شد اقدام کنند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات کارت آزمون سال 97 گفت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، کارت شرکت در آزمون داوطلبان گروهای آزمایشی پنج گانه آزمون سراسری 97 و برگ راهنمای مربوط از روز گذشته، یکشنبه، سوم تیرماه 97 بر روی سایت سنجش و آموزش کشور قرار گرفت.

وی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز، دوشنبه چهارم تیر ماه، از یک میلیون و 11 هزار و 825 نفر ثبت نام کننده در این آزمون، تعداد 390 هزار داوطلب، نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کرده اند. به عبارت دیگر می توان گفت 38.54 درصد داوطلبان نسبت به پرینت کارت و دریافت برگه های راهنما اقدام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه های راهنما، در روز چهارشنبه ششم تیر ماه پایان می پذیرد به کلیه داوطلبانی که تا کنون برای دریافت پرینت شرکت در آزمون اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می شود، در مهلت باقی مانده نسبت به پرینت مواردی که پیش تر به آن اشاره شد اقدام کنند.

201

کد خبر: 958447

وب گردی

وب گردی