تشکیل چهار کمیته‌ ویژه حل مشکلات اصناف/ آرامش به بازار بر می‌گردد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با اصناف با صدور دستور تشکیل کمیته‌های ویژه حل مشکلات اصناف و بازاریان گفت:در سایه حفظ امنیت و همراهی اصناف آرامش دوباره به بازار برخواهد گشت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در جلسه عصر امروز با نمایندگان اتحادیه های صنفی با دستور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا 4 کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود و تمامی واحدهای دریافت کننده ارز 4200 تومانی از مرحله تخصیص تا عرضه مورد نظارت جدی قرار بگیرند.

در این کمیته که قرار است با هماهنگی سینکی معاون امور اقتصادی و بازرگانی وزارتخانه تشکیل شود، مهمترین مسائل پیش روی اصناف از جمله موضوعات ترخیص کالا در گمرک و ارز پیگیری خواهد شد.

محمد شریعتمداری در این جلسه، تصریح کرد: اتفاقات اخیر در بازار با دلسوزی و همراهی نظام و اصناف منجر به حادثه نخواهد شد و همراهی اصناف می تواند جلوی این سواستفاده ها را بگیرد.

او با بیان اینکه در چنین موقعیت‌هایی یک انسجام میان نظام و مردم شکل بگیرد، بیان کرد: نباید بگذاریم هزینه ای به نظام تحمیل شود و در سایه حفظ امنیت و همراهی اصناف آرامش دوباره به بازار برخواهد گشت.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه دشمن از رسیدن به مقاصد خود باید ناامید شود، گفت: اصناف همواره با نظام و همه دولت ها همکاری داشته اند که این مایه افتخار است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان با تشبیه فشارهای اقتصادی کنونی به فشارهای زمان جنگ تحمیلی تصریح کرد: لازمه عبور از این فشارها صبر و تحمل است.

401

کد خبر: 958558

وب گردی

وب گردی