کلاهبرداری  1/5 میلیارد تومانی برای خارج کردن اجنه  از جسم افراد

سرپرست پلیس آگاهی از دستگیری 3 تن از کلاهبردارانی که تحت پوشش جادوگر و خارج کردن اجنه و شیطان از جسم افراد اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 500 میلیون تومانی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی گفت: در دوم خرداد ماه سال جاری پرونده ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع که در آن شاکی عنوان کرده بود: "اواخر سال گذشته به منظور رفع مشکلات شغلی و خانوادگی، از طریق یکی از بستگان نزدیک خود به صورت تلفنی و از طریق پیام رسان تلگرام با جادوگری به نام " ابویاسر" آشنا شدم؛ این شخص با بیان اینکه اجنه و موجودی به نام شیطان بحرینی در جسم فرزندانم حلول کرده و قصد آسیب رساندن و کشتن آنها را دارد، با عناوین مختلف اعم از به کارگیری اساتید جادوگری از کشورهای مختلف به نام های ابو اسحاق، عثمان و نهایتاً شخصی به نام "استاد بزرگ" از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای کشتن شیاطین مختلف و دفن کردن آنها در بیایان های کشور عراق، مجموعاً طی چند نوبت، مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از من دریافت کرد".

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش، عنوان داشت: "پس از پرداخت این مبلغ، ابو یاسر با طرح این ادعا که شیاطین قصد دارند تا با جاساز کردن مواد مخدر در خودرو و محل سکونتم و دامادهایم، برای شخص من و اعضای خانواده ام پرونده سازی کرده و موجب محکومیت زندان یا اعدام بنده یا دامادهایم شوند، اعلام کرد که دوستان و آشنایانی دارد که آنها در قبال دریافت مبلغ 15 میلیارد دیگر حاضر هستند تا این مشکل را رفع کنند؛ این بار موضوع را با وکیل خود در میان گذاشتم که وی مرا به طرح شکایت علیه ابو یاسر ترغیب و تشویق کرد".

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش های مالی حساب های شاکی پرونده، اطلاع پیدا کردند که تمامی چک های ارائه شده از سوی شاکی توسط خانمی وصول شده است؛ همزمان با شناسایی این زن و آغاز تحقیقات برای دستگیری وی، کارآگاهان در مرحله ی دیگری از اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل تردد ابو یاسر در منطقه نیاوران و دستگیری وی شدند.

با دستگیری ابویاسر و انتقال وی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، هویت واقعی وی به نام "ع. م" مورد شناسایی قرار گرفت. متهم پس از دستگیری عنوان داشت: تمامی اقدامات آنها با ترغیب و تشویق یکی از بستگان نزدیک شاکی پرونده به نام "م . ف" انجام شده و جعل هویت ابویاسر نیز به درخواست این فرد بوده است که بلافاصله "م . ف" نیز در یکی از خیابان فرعی نیاوران شناسایی و دستگیر شد.

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، ضمن شناسایی "م . ف" به عنوان یکی از بستگان نزدیک خود، عنوان داشت: "م . ف" مدت چند سال به عنوان کارمند نزد وی مشغول به کار بوده و معرفی ابو یاسر به وی نیز توسط همین شخص صورت گرفته و "م . ف" به واسطه رابطه فامیلی و همکاری، اطلاعات کامل و دقیقی از هویت اعضای خانواده و همچنین وضعیت اقتصادی شاکی پرونده داشته که تمامی این اطلاعات را در اختیار ابویاسر قرار داده است.

با شناسایی مخفیگاه ابو یاسر (ع . م ) در منطقه نیاوران ، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به این محل اعزام و در زمان بازرسی از این محل موفق به شناسایی خانم "س . ص" به عنوان همسر موقت ابویاسر ( ع . م ) و همچنین یکی از دوستان نزدیک "م . ف" شدند.

اعترافات ابویاسر

ابویاسر در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : از طریق اطلاعاتی که از طریق "م . ف" در اختیار همسرم قرار گرفته بود ، اعتماد شاکی را جلب کرده و طوری وانمود می کردم که این اطلاعات را با بهره گیری از نیروهای ماوراء الطبیعه کسب کردم ؛ پس از جلب اعتماد کامل مالباخته ، با شگرد جادوگری و رمالی و بیان اینکه برای از بین بردن شیاطینی که به جسم اعضای خانواده وی از جمله دختر و نوه اش حلول کرده و قصد نابودی آنها را دارند ، نیاز به همکاری اساتیدی از کشورهای عرب منطقه می باشد تا این شیاطین به قتل رسیده و در بیابان های عراق دفن شوند که بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از شاکی کلاهبرداری کردیم . در ادامه و پس از کلاهبرداری در مرحله ی اول ، تصمیم گرفتیم تا ضمن معرفی افرادی با عناوین مختلف نظامی و دولتی مجددا از وی کلاهبرداری کنیم که این بار دستگیر شدیم .

سرهنگ "حمیدرضا یاراحمدی " با اشاره به دستگیری تمامی متهمان پرونده، عنوان داشت : هر سه متهم پرونده ، در اختیار مقام قضائی قرار گرفته و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.*


700

کد خبر: 958602

وب گردی

وب گردی