درخشان: گل ناباورانه‌ای خوردیم/ باید کی‌روش را تا جام ملت‌ها نگه داشت

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: گرفتن ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو، انگیزه و روحیه را به تیم ملی ایران برگرداند و توانستیم بازی منطقی و رو به جلویی را به نمایش بگذاریم.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد باخت یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال و حذف از جام جهانی 2018 اظهار داشت: بچه های تیم ملی، بازی بسیار خوبی انجام دادند اما متأسفانه در دقایق پایانی نیمه اول، گل ناباورانه ای دریافت کردیم و این اتفاق در روند بازی ما در نیمه دوم، تأثیر زیادی گذاشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه گرفتن ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو، انگیزه و روحیه را به تیم ملی ایران برگرداند و توانستیم بازی منطقی و رو به جلویی را به نمایش بگذاریم. اعتقاد دارم که می توانستیم از گروه خود صعود کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: اشکالاتی در ساختار فوتبال ایران وجود دارد و اگر بازی های تدارکاتی مناسب تری برای تیم ملی ایران در نظر گرفته می شد، شاید الان شاهد اتفاقات دیگری بودیم. معتقدم باید کی روش را تا جام ملت های آسیا نگه داشت و بعد از آن، در مورد نیمکت سرمربیگری تیم ملی تصمیم گرفت.

604

کد خبر: 958611

وب گردی

وب گردی