بررسی میزان دارایی مشروع مسئولان، سرآغازی  برای ایجاد عدالت است

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: در مبارزه با فساد وبررسی اموال مسئولان برایمان مهم نیست که شخص چه جایگاهی در گذشته یا حال دارد، آنچه که مهم است برقراری عدالت در جامعه اسلامی است.

دانش میر دبیر شورای تبیین مواضع بسیج استان یزد و مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره بررسی و پیگیری اموال مسئولان نظام گفت: نامه ای که جنبش عدالتخواه به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) زد و به موجب آن پیگیر بررسی اموال سرلشگر فیروز آبادی شد قطعا شروع راهی برای پیگیری میزان دارایی مشروع دیگر مسئولان نظام خواهد بود.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد افزود: آنچه که مسلم است رسالت جنبش دانشجویی در این عرصه پیگیری صحیح و مطالبه گری است که متاسفانه بنا به مصلحت اندیشی عده ای که می گفتند باید از طرح این مسائل خودداری شود پیگیری مناسب در شفاف سازی میزان دارایی مشروع مسئولان نظام سرآغازی است برای ایجاد عدالت در کشور.

دانش میر یاد آورشد: جنبش عدالتخواه دانشجویی میزان اموال و دارایی سرلشگر فیروز آبادی را که بالاترین مسئول نظامی کشور است مطرح می کند و از افرادی که نزدیک ترین زمینه فکری با نظام دارند را شروع کرده تا خیلی از آقایان حساب کار دستشان بیاید که تا بالاترین راس یک مجموعه که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بوده را پیگیر هستند و این هشداری است برای دیگر مسئولان که قطعا نمی توانند از حساب و کتاب عدالتخواهان و مطالبات مردمی جان سالم به در برند.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی یزد خاطر نشان کرد: باید فساد مسئولان را در میزان استفاده از رانت و کسب اموال نامشروع به طور جد مورد بررسی قرار داد و بسیج دانشجویی در بررسی اموال مشروع مسئولان ارشد نظام همچون سرلشگر فیروز آبادی موافقت خود را اعلام کرده و نه تنها مخالف نیستیم بلکه معتقدیم اجاره این زمانی هم که ایشان بعد از ریاستشان در ستاد کل بودند را باید بپردازند.

وی در پایان متذکر شد: اگر مبارزه با فساد در سطح کشور اجرایی و سازمان دهی شود و همه دست به دست هم دهیم قطعا ریشه بسیاری از رانت خواری ها و دست اندازی به بیت المال قطع خواهد شد و در این مسیر شخص برایمان مهم نیست که چه جایگاهی در گذشته یا حال حاضر دارد آنچه که مهم است برقراری عدالت در جامعه اسلامی است.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 958624

وب گردی

وب گردی