توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان راهبرد اصلی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: راهبرد اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و دانش‌بنیان است.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جلسه شورای دانشگاه که با حضور دکتر فرهاد رهبر برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با برخورداری از 28 واحد و مرکز دانشگاهی، اشتغال به تحصیل 84 هزار و 842 دانشجو، هزار و 650 عضو هیأت علمی و هزار و 982 کارمند در فضای بالغ بر 2 هزار و 180 هکتار، به تربیت و آموزش نسل جوان و مشتاقان علم و فناوری مشغول است.

دکتر آذین گفت: تمامی فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، به‌صورت تشریک‌مساعی و خرد جمعی در حال انجام است که نتایج آن به نحو مطلوب، قابل مشاهده است.

وی افزود: بعد از گذشت چند دهه از عمر دانشگاه آزاد اسلامی، روحیه جهادی بیش از پیش در سرلوحه کار قرار گرفته و سعی می کنیم با اتکا به این روحیه، بر مشکلات فائق آمده و به راه‌حل‌های مطلوب برسیم چرا که با ایثار، فداکاری و وقت‌شناسی قادر خواهیم بود دانشگاه آزاد اسلامی را بهتر از گذشته پیش بریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه با اشاره به نمایشگاه تولیدات دانش بنیان این استان، تصریح کرد: این نمایشگاه نمادی از توانایی‌ها و قابلیت‌های جوانان و دانشجویان این مرز و بوم و اعضای هیأت علمی استان در زمینه تبدیل علم به ثروت، درآمدزایی و کارآفرینی است.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی حیدری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: در سایه جانفشانی شهداست که در امنیت کامل به سر می‌بریم و باید از این فرصت مغتنم جهت نقش آفرینی در دانشگاه استفاده کنیم.

وی افزود: باید تربیت جوانان این مرز و بوم را سرلوحه امور قرار دهیم. شرایط کنونی دانشگاه آزاد اسلامی شرایطی مطلوب برای انجام کارهای فاخر و ارزشمند است، پس قدردان این شرایط باشیم و به نحو مطلوب از آن استفاده کنیم.

کد خبر: 958634

وب گردی

وب گردی