انعقاد تفاهم نامه همکاری با محیط زیست برای مهار ریزگردها

سرپرست  دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز گفت: صحبت های اولیه با اداره کل حفاظت محیط زیست این  استان برای مهار ریزگردها انجام و بزودی تفاهم نامه ای در همین راستا منعقد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز: حجت الاسلام دکتر فرج اله براتی با بیان این مطلب افزود: پیش از این دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با توجه به دارا بودن تجهیزات و آزمایشگاه های تخصصی و پیشرفته و همچنین حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی امادگی خود را برای مهار و مقابله با مسئله ریزگردها اعلام کرده بود.

وی افزود: شرکت های اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان توانایی و قابلیت اجرای طرحهای بزرگ آبی، خاکی و کشاورزی را برای مقابله با وضعیت ناهنجار گردو غبار را دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص طرح مسایل و مشکلات کشور در دانشگاه ها گفت : دانشگاه ها براساس فرمایش مقام معظم رهبری در دوره جدید علاوه بر طرح مساله ، طرح عملیاتی و اجرایی راه حل مشکلات را نیز ارائه و پیگیر آن باشند.

براتی یکی از اهداف و فلسفه راه اندازی و گسترش شرکت های اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی را تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا دانست و گفت :اقتصاد دانش ­بنیان یک مدل توسعه جدید وی یکی از کارکردهای اصلی اقتصاد مقاومتی است . 70

کد خبر: 958640

وب گردی

وب گردی