واکنش مجلس به شلوغی های تهران/ جلسه غیر علنی است

نشست غیرعلنی مجلس دقایقی قبل برای بررسی مشکلات اقتصادی و التهابات موجود در بازار ارز برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛در پی اعتراضات پراکنده و تعطیلی کسب و کار روز گذشته برخی از صنوف بازار که در واکنش به نوسانات بهای ارز در هفته های اخیر صورت گرفت ، مجلس شورای اسلامی صبح امروز(سه شنبه) برای بررسی شرایط اقتصادی کشور جلسه غیرعلنی تشکیل داد.

در این باره فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران با تایید این خبر به خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز گفت: با توجه به اعتراضات عمومی روز گذشته که در پی نوسانات بازار ارز،برگزار شد و این اقدام منجر به تعطیلی بازار تهران و کسبه های پایتخت شد،نمایندگان مردم به جهت بررسی وضع موجود جلسه غیر علنی برگزار کردند.

وی با بیان اینکه این جلسه تنها با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد از گزارش وضعیت اقتصادی کشور توسط علی لاریجانی خبر داد و اذعان کرد: در حال حاضر رییس مجلس در حال صحبت در خصوص مسائل اقتصادی کشور است ضمن آنکه در این باره راهکارهایی را هم ارائه کرده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در ادامه نیز برخی از نمایندگان درباره نابسامانی های اقتصادی، نوسانات نرخ ارز و ناپایداری‌های آن، تسری گرانی ها به سایر بازارها و تعطیلی روز گذشته بازار به اظهار نظر پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز؛ در پی افزایش ناپایداری‌ها و نوسانات بازار ارز ،روز گذشته کسبه ها و معترضان به این نابسامانی اقدام به تعطیلی بازار تهران شدند و در پی این جریان معترضین در برخی از خیابان های تهران از جمله مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

کد خبر: 958644

وب گردی

وب گردی