مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان شبستر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شبستر برگزار و مسئول بسیج دانشجویی جدید شهرستان شبستر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان شبستر با حضور امام جمعه شهرستان شبستر، عبدالله شادی رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه ناحیه شبستر، روسای دانشگاه­های شهرستان و جمعی از مسئولین و کارکنان سپاه و دانشجویان بسیجی در سالن کنفرانس استاد شهریار واحد شبستر برگزار شد.

در ابتدا حجه الاسلام سیفعلی محمدزاده با توجه به ماموریت و جایگاه بسیج دانشجویی گفت: دانشگاه­های کشور اسلامی ایران با دیگر کشورها تفاوت­های زیادی دارد و یکی از تفاوت­های اصلی وجود بسیج دانشجویی است که باعث تربیت انسان­های عالم همراه با ایمان، متعهد همراه با تخصص و روحیه ایثار و شهامت و شهادت و معنویت در دانشگاه­ها شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی رسالت­های بسیج دانشجویی را حفظ اصل دین؛ نگهبانی، تبیبن، حفظ و نگهداری دستاوردهای انقلاب اسلامی؛ تقویت روحیه مطالبه­گری؛ کادرسازی و تربیت همه بعدی کادرهای مورد نیاز جامعه اسلامی و تولید محتوا عنوان کرد.

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه ناحیه شبستر با تاکید بر افزایش شعور سیاسی دانشجویان در محیط دانشگاه، دانشجویان را به رعایت احترام روحانیت توصیه و جسارت و توهین به مقام روحانیت را قابل چشم­ پوشی ندانست.

در این مراسم از تلاش­ های چندساله صمد ناصری آذری رئیس دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر قدردانی و طی حکمی از سوی عبدالله شادی رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی آقای سیدهادی موسوی به عنوان رئیس دفتر بسیج دانشجویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شبستر منصوب شد.

کد خبر: 958654

وب گردی

وب گردی