قاسمپور: «ایرانی» بازی کردیم/ نباید در باد عملکرد خوب‌مان بخوابیم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: مردان فوتبال ایران بسیار غیرتمندانه و با تعصب بازی کردند و مقابل قهرمان اروپا، یک فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشتند. 

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل پرتغال و حذف از جام جهانی 2018 اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را از شاگردان کارلوس کی روش شاهد بودیم و با موقعیت هایی که به دست آوردیم، مخصوصا در دقایق پایانی نتوانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. مردان فوتبال ایران بسیار غیرتمندانه و با تعصب بازی کردند و مقابل قهرمان اروپا، یک فوتبال ایرانی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: فوتبال ما نقاط ضعفی دارد که باید برطرف شود و ما نباید در باد این چند بازی خوب خود بخوابیم. بهتر است به فکر آینده باشیم و از همین حالا برنامه ریزی برای مسابقات آینده را انجام دهیم تا به موفقیت برسیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: اعتقاد دارم با توجه به حضور 7 ساله کارلوس کی روش در ایران که برای اولین بار در طول تاریخ فوتبال کشورمان رقم خورده، باید او را باز هم نگه داشته و از توانایی هایش استفاده کنیم. کی روش، بازیکنان ایران را بسیار خوب می شناسد و می تواند تأثیرگذاری زیادی در فوتبال ایران داشته باشد.

604

کد خبر: 958676

وب گردی

وب گردی