درخواست مردم از کلانتری ها: معتادان متجاهر را جمع کنید

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح های عملیاتی دستگیری فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در محلات پایتخت به عنوان دو درخواست اصلی شهروندان در ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ سید محمد حسینی جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: حسب بررسی های به عمل آمده از درگاه های ثبت درخواست شهروندان، دستگیری فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر دو درخواست اصلی شهروندان از کلانتری ها در ماه گذشته بوده است.
وی افزود: در این راستا طرح ریزی‌های عملیاتی انجام و سرکلانتران یازده گانه پلیس پیشگیری با بکارگیری عوامل کلانتری‌های تابعه خود و نیز گروه های ضربت در ماه گذشته 1505 نفر از معتادان متجاهر در محلات تهران را جمع آوری کردند.
سرهنگ حسینی ادامه داد: حسب تدابیر رئیس پلیس پایتخت، هر هفته یک طرح انتظامی براساس درخواست های شهروندان در سطح حوزه کلانتری ها به اجرا در می آید و در این طرح نسبت به دستگیری سارقان، فروشندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر اقدام می گردد.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در پایان گفت: شهروندان در صورت داشتن پیشنهادات و انتقادات به اجرای طرح های انتظامی در محلات می توانند مراتب را به سامانه 197 اعلام کنند.

705

کد خبر: 958740

وب گردی

وب گردی