بخش خصوصی از گردانندگان اصلی اقتصاد و صنعت است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی بخش خصوصی را گردانندگان اصلی اقتصاد و صنعت دانست و گفت: خوشبختانه از دیرباز در  آذربایجان شرقی بخش خصوصی با قدرت در عرصه صنعت، تولید و اقتصاد ورود کرده است و امروز گردانندگان اصلی این بخش خود مردم هستند.

به گزارش ایسکانیوز، علی جهانگیری در نشست تخصصی پیگیری پروژه‌های استراتژیک صنعت چرم و کفش تبریز، با تاکید بر ورود جدی به اجرای عملیاتی برنامه های تدوین شده به منظور توسعه این صنعت، گفت: اقدام و عمل به موقع پروژه‌های استراتژیک عامل توسعه صنعت چرم و کفش است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه این صنعت در استان از سوی مقامات ارشد کشوری و بخصوص ریاست جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت به جد مورد پیگیری است و ما نیز در سطح استان با پیگیری مستمر فعالیت های صورت گرفته و سعی در رفع موانع و مشکلات پیش رو و تسهیل فرآیند ها در صدد رونق این صنعت هستیم.

جهانگیری با تاکید بر ضرورت توجه به نیاز این صنعت به نیروی کار ماهر، گفت: ایجاد رشته تخصصی در یکی از هنرستان های استان و رشته تخصصی در سطح دانشگاهی مطالبه ای است که توسط فعالان این صنعت طی سال های متمادی مطرح می شود و امیدواریم با پیگیری های مستمر در آینده نزدیک بتوانیم این مهم را در عمل تحقق بخشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر رعایت زمان بندی برنامه ها در رسیدن به نتیجه مطلوب، خاطرنشان کرد: زمان امکان سنجی و مطالعات مورد نیاز باید به صورت فشرده در نظر گرفته شود و ما نباید همیشه در بحث امکان سنجی ها، خود را محدود کنیم بلکه در عین اجرای برنامه ها در صورت نیاز تغییرات جزئی در آنها اعمال خواهد شد.

وی بخش خصوصی را گردانندگان اصلی اقتصاد و صنعت دانست و گفت: خوشبختانه از دیرباز در آذربایجان شرقی بخش خصوصی با قدرت در عرصه صنعت، تولید و اقتصاد ورود کرده است و امروز گردانندگان اصلی این بخش خود مردم هستند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت های همه جانبه دولت از صنعتگران، تولید کنندگان و تجار گفت: وظیفه ما تسهیل فرآیند های موجود است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

نشست تخصصی پیگیری پروژه های استراتژیک صنعت چرم و کفش تبریز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و فعالان صنعت چرم، کفش و مصنوعات چرمی تبریز به منظور بررسی آخرین وضعیت این صنعت برگزار شد.

901/900

کد خبر: 958772

وب گردی

وب گردی