جزئیات حضور امروز وزیر علوم در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در زمینه قانون قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی گفت: این موضوع امروز در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما درباره آن تصمیم گیری نشد.

سید جواد ساداتی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: امروز وزیر علوم برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان به مجلس شورای اسلامی احضار شده و به کمیسیون آموزش آمد.

وی ادامه داد: وزیر علوم باید بر اساس قانون به سوالات پاسخ دهد، در صورتی که نمایندگان قانع نشوند، این سوالات به صحن ارجاع داده خواهد شد.کمیسیون نظارت وظیفه دارد به سوالاتی که از وزیر وجود داشته است، نظارت کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی مواقع به دلیل عملکرد برخی از وزرا، تعداد سوالات نمایندگان افزایش پیدا می کند که در زمینه وزارت علوم چنین شرایطی وجود آمده است یعنی تعداد سوالات از وزارتخانه به شدت افزایش پیدا کرده است.

وی در زمینه قانون قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی گفت: این موضوع امروز در دستور کار کمیسیون قرار داشت اما درباره آن تصمیم گیری نشد.

گفتنی است وزیر علوم برای پاسخگویی به سوال نمایندگان، محسن بیگلری، شهاب نادری، محمدرضا امیر حسنخانی، محمد فیضی، محمد جواد جمالی، محمد جواد کولیوند به نمایندگی از سه نفر و ولی داداشی در کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی احضار شده بود. همچنین بنا بر آن بود که در روسای کارگروه های تخصصی در روز سه شنبه گزارش خود را به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه دهند.همچنین قرار بود طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی (چاپ ۴۸۲) (ارجاعی از صحن) نیز در کمیسیون مذکور بررسی شود.

201

کد خبر: 958775

وب گردی

وب گردی