خیمنس بازی با پرتغال را از دست داد

مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه، بازی این تیم مقابل قهرمان اروپا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست داد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از پایان بازی‌های گروه‌های A و B جام جهانی 2018 روسیه مشخص شد که اروگوئه به عنوان صدرنشین گروه اول و پرتغال به عنوان تیم دوم گروه دوم در مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها با یکدیگر مصاف خواهند کرد. طبق برنامه از پیش تعیین‌شده این بازی قرار است عصر روز شنبه در ورزشگاه فیشت شهر سوچی برگزار شود.

روزنامه اروگوئه‌ای «Ovacion» در شماره امروز (سه‌شنبه) خود اما خبری منتشر کرد که طرفداران تیم ملی فوتبال اروگوئه را ناراحت و در مقابل طرفداران پرتغال را خوشحال کرد. بر اساس گزارش این روزنامه، خوسه ماریو خیمنس، مدافع اتلتیکومادریدی تیم ملی اروگوئه از ناحیه عضلات ران پای راست خود دچار مصدومیت شده و نه‌ تنها بازی با پرتغال را از دست می‌دهد، بلکه ممکن است از ادامه حضور در جام جهانی در صورت صعود شاگردان تابارس به مراحل بالاتر، باز بماند.

خیمنس در دو بازی اول اروگوئه که به برتری یک بر صفر مقابل تیم‌های مصر و عربستان انجامید، حضور داشت، اما در بازی روز گذشته این تیم مقابل روسیه غایب بود. شاگردان اسکار تابارس این بازی را هم با نتیجه 3 بر صفر به سود خود به پایان بردند و با 9 امتیاز از گروه A به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

602

کد خبر: 958797

وب گردی

وب گردی