استرالیا صفر - پرو 2/ بازی دو سر باخت

تیم ملی فوتبال پرو مقابل استرالیا پیروز شد و حریفش را مانند خودش حذف کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های ملی فوتبال پرو و استرالیا از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه «فیشت» به قضاوت سرگئی کاراسف از روسیه، یکی از دو بازی همزمان پایانی روز سوم گروه سوم جام جهانی 2018 را شروع کردند که پرو با گل‌های کاریو در دقیقه 18 و گوئررو در دقیقه 50 بازی را با برتری 2 بر صفر خاتمه داد.

پرو از همان ابتدا تیم برتر میدان بود و مزد زحماتش را با گل دقیقه 18 کاریو گرفت. میانداری و حملات گاه و بیگاه پرو با ضدحملات بی‌ثمر نماینده آسیا همراه شد و در نهایت 45 دقیقه اول با نتیجه یک بر صفر به سود تیم منطقه آمریکای جنوبی خاتمه یافت. حفظ این نتیجه به معنای ملحق شدن استرالیا به پرو به‌عنوان تیم‌های حذف شده گروه بود.

پرو نیمه دوم را خوب شروع و با ضربه کاپیتان گوئررو در دقیقه 50 اختلاف را دو برابر کرد. استرالیا هر چه کوبید به در بسته خورد. پرو هم چند بار با ضدحملاتش تا آستانه افزودن بر اختلافش پیش رفت، اما تلاش طرفین نتیجه‌ای نداشت و بازی با برتری 2 بر صفر سرخپوشان آمریکای جنوبی به پایان رسید. به این ترتیب، پرو 3 امتیازی شد و علاوه بر حذف کردن رقیبش، بالاتر از استرالیا، نماینده یک امتیازی آسیا در رده سوم جدول گروه C جام جهانی قرار گرفت.

604

کد خبر: 958811

وب گردی

وب گردی