تقویم آموزشی تابستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز اعلام شد

دکتر نرگس صمدپور عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز موفق به تألیف و چاپ کتاب «مشتری مداری با محوریت بازاریابی داخلی» شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، کتاب «مشتری مداری با محوریت بازاریابی داخلی» که توسط انتشارات گنج علم چاپ و منتشر شده است، مورد استفاده دانشجویان رشته‌های مدیریت بازرگانی، اقتصاد، گردشگری و برخی رشته‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی و کاسبان، تجار و بازاریان است.

دکتر صمدپور این کتاب را با همکاری مسعود شاهسونی از اساتید گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز تألیف کرده است.

علی بخش مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز زمان انتخاب واحد تابستان سال تحصیلی 97-96 این واحد دانشگاهی را از 16 لغایت 21 تیر ماه اعلام کرد.

شروع کلاس‌های ترم تابستانه واحد نی ریزاز 26 تیر ماه و پایان کلاس‌ها 2 شهریور ماه است و امتحانات نیز از 3 شهریور آغاز و تا 11 شهریور ادامه خواهدداشت.

مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، با بیان اینکه در تابستان کلیه دروس عمومی در این واحد برگزار می شود و این واحد دانشگاهی آمادگی خود را جهت پذیرش و ثبت نام دانشجویان میهمان از دیگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارد، افزود: امتحانات دروس عمومی در واحد نی ریز در تاریخ‌های سوم، ششم و یازدهم شهریور ماه برگزار می شود.

202

کد خبر: 958849

وب گردی

وب گردی