برای اعلام تصادفات با 110 تماس بگیرید

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: کسانی که تصادف می‌کنند یا دچار سوانح ترافیکی می‌شوند یا افرادی که راجع به مسائل راهنمایی و رانندگی سؤالی دارند، می‌توانند با شماره 110 که برای اعلام این موارد اختصاص یافته تماس بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران در روز 6 تیرماه گفت: محور غرب به شرق بزرگراه‌های حکیم، همت و محور شرق به غرب بزرگراه‌های زین‌الدین و بابایی با بار ترافیکی صبحگاهی مواجه است.
رازقی همچنین افزود: محور جنوب به شمال بزرگراه‌های نواب و چمران، محور شمال به جنوب بزرگراه مدرس، طول خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق و خیابان دماوند در مسیر شرق به غرب نیز دارای بار ترافیکی نیمه‌سنگین و در حال حرکت است.
وی افزود: کسانی که تصادف می‌کنند یا دچار سوانح ترافیکی می‌شوند یا افرادی که راجع به مسائل راهنمایی و رانندگی سؤالی دارند، می‌توانند با تلفن 110 که برای اعلام این موارد اختصاص یافته تماس بگیرند.

لازم به تأکید است شهروندان محترم جهت جلوگیری از اشغال غیرضروری خطوط 110، موارد غیرفوریتی و مواردی را که مربوط به پلیس نمی‌شود از طریق سازمان‌های مربوطه پیگیری کنند.

705

کد خبر: 958873

وب گردی

وب گردی