اصرار شهردار کرمانشاه برای تایید استعفایش از شورای شهر

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت: شهردار مستعفی نزد من آمده و با بیان این که خسته ام درخواست داشته تا با استعفایش موافقت کنم.

رسول آزادی رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: سابقه درخشان درگیری شورای شهر از گذشته بسیار بوده است.

وی با بیان این که پس از خواندن نامه استعفای شهردار دستورهای لازم را به هیات رئیسه شورا ارائه داده ام، گفت: دلیل استعفای شهردار در این نامه به منظور همدلی شورا و اشکالاتی که در شهر وجود دارد، ذکر شده است.

رئیس شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: شهردار نزد من آمده و با بیان این که خسته ام درخواست داشته تا با استعفایش موافقت کنم.

آزادی افزود: شورای شهر از 11 نفر تشکیل شده است و آن چیزی که به صلاح و مصلحت مردم باشد قطعا انجام خواهیم داد.

بیان دلیل استعفایم صلاح نیست

آرش رضایی شهردار کرمانشاه همچنین به خبرنگار ایسکانیوز، گفت: دلایل استعفایم متنوع از یکسری بحث های شخصی و کلی است.

وی افزود: در حال حاضر صلاح نیست که دلیل استعفای خود را اعلام کنم و هم اکنون در خدمت رئیس شورای شهر هستم تا استعفای من را قبول کند و در ادامه مشکلات شهر حل شود.

به گزارش ایسکانیوز، عصر 2 مهر 96 شورای شهر کرمانشاه برای رأی‌گیری در مورد انتخاب شهردار این شهر تشکیل جلسه داد که در نتیجه آرش رضایی شهردار دوره قبل در سمت خود ابقا شد.

در این جلسه هشت نفر از اعضای شورای شهر پنجم به ابقای شهردار رأی دادند.

آرش رضایی از سال 95 تاکنون شهردار کرمانشاه بوده است.

پیش از این جلسات علنی و غیرعلنی برای انتخاب یا ابقای شهردار کرمانشاه برگزار شده بود که به دلیل اختلاف نظر اعضا این اقدام به تعویق افتاد.

روز گذشته خبری مبنی بر استعفای شهردار کرمانشاه در رسانه ها پخش شد که رئیس شورای شهر در گفت وگو با ایسکانیوز این خبر را تایید کرده و گفت که هنوز با استعفای وی موافقت نکرده ایم.

901/900

کد خبر: 958885

وب گردی

وب گردی