فابرگاس: هازارد می تواند به اسطوره باشگاه تبدیل شود/ از خود "ادن" بیشتر به او ایمان دارم

هافبک باشگاه چلسی در خصوص دیگر بازیکن این تیم و خصوصیاتش صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبگزاری ایسکانیوز، سسک فابرگاس، هافبک باشگاه چلسی امیدوار است که ادن هازارد در تیمشان بماند. ستاره بلژیکی فصل بعد نمی تواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. با این وجود که او دوست دارد در چلسی بماند اما اعلام کرده است که ادامه حضورش در جمع آبی پوشان بستگی به تصمیمات باشگاه و خرید بازیکنان جدید و با کیفیت دارد. این در حالی است که رئال مادرید یکی از تیم های خواهان ستاره تیم ملی بلژیک است.

فابرگاس در این خصوص اظهار داشت: ادن توانایی این را دارد که بهترین بازیکن باشد، مخصوصا وقتی مسی و رونالدو مسن تر می شوند. او اگر در چلسی بماند، می تواند به اسطوره باشگاه تبدیل شود. تمام چیزی که می توانم بگویم این است که همه چیز به او بستگی دارد که تا چه حد می خواهد پیش برود زیرا او تمام صفات لازم را دارد و هنوز در سنی است که می تواند در جمع بهترین ها در کنار بازیکنانی مانند ام باپه و نیمار باشد.

وی افزود: در استعداد او شکی نیست. او قوی و سریع است و به راحتی دریبل می زند. من فکر می کنم ادن می تواند گل های بیشتری را از آنچه که فکر می کند، به ثمر برساند. در واقع من بیشتر از خودش به او اعتقاد و باور دارم. جام جهانی 2018 تاثیری روی آینده ادن نخواهد داشت. استعدادیاب ها همیشه همه جا هستند و ادن آنقدر استعداد داشته که دیگر نیازی به معرفی ندارد ولی امیدوارم او برای سال های طولانی در چلسی مانده و به یکی از بزرگترین اسطوره های باشگاه تبدیل شود.

606

کد خبر: 958888

وب گردی

وب گردی