از وجود بازارها  به نفع خود باید بهره مند شویم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارآذربایجان غربی با اشاره به اینکه بازارچه ها بیشتر محل ورود کالاها شده صادرات، گفت: باید از وجود بازارها  به نفع خود بهره مند شویم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا حسینی در دومین کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزارشد افزود: بازارچه‌ها بخشی از درآمد مررنشینان منطقه را تامین می‌کند و به نوعی اقتصاد مرزنشینان استان به بازارچه های مرزی گره خورده است.

حسینی با اشاره به اینکه بازارچه ها بیشتر محل ورود کالاها شده تاصادرات تصریح کرد: باید از وجود بازارها به نفع خود بهره مند شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: فرایند کنونی صادرات به نفع ما نیست و باید با برنامه ریزی ازظرفیت های بازارچه های مرزی به نفع کشور استفاده کرد.

حسینی با تاکید به تجارت فرامرزی در توسعه کشور اظهار کرد: داشتن اطلاعات اقتصادی و پیگیری مشکلات مرزی برای وارد کنندگان و صادرکنندگان کالاها باعث ایجاد امنیت کاری می شود.

وی با تاکید بر اینکه کشور با مشکلات اقتصادی مواجه است افزود: باید با همکاری هم چالش بزرگ اقتصادی که دشمن بر ما تحمیل کرده را پشت سربگذاریم.

حسینی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی تنها استان کشوراست که۴ پایانه مرزی دارد تصریح کرد: باید از این فرصت برای رونق اقتصادی استان و افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی استفاده کنیم.

901/900

کد خبر: 958915

وب گردی

وب گردی