بازدید جمعی از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از کمپ ترک اعتیاد آزادی

همزمان با برپایی برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر، جمعی از همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از کمپ آزادی، محل نگهداری تعدادی از معتادان برای ترک اعتیاد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در این بازدید که مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و مدیر دانشجویی واحد اردبیل و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه حضور داشتند، حجت الاسلام دکتر مدبر، توکل به خدا و داشتن روحیه و مصمم بودن به انجام هر کاری را مقدمه موفقیت دانست .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان برای همه معتادان برای اراده مصمم به ترک این ماده شوم و خانمان سوز، آرزوی موفقیت کرد.

وی داشتن اراده قوی و محکم و اینکه انسان باور کند هر کاری را بخواهد انجام دهد، می تواند؛ همه معتادان را به تقویت اراده و تصمیم محکم به ترک اعتیاد دعوت کرد.

دکتر نخستین گلدوست عضو هیات علمی دانشگاه و مشاور در امور مسایل تربیتی و آسیب های اجتماعی خودباوری، تقویت انگیزه لازم و داشتن تصمیم مصمم را لازمه انجام کارهای بزرگ به خصوص ترک اعتیاد دانست.

اجرای برنامه خاص دسته جمعی تحت عنوان دعای آرامش توسط کلیه بهبود یافتگان مستقر در کمپ از دیگر برنامه های این بازدید بود.

به گزارش خبرنگار آنا، ویژه برنامه ای نیز امروز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و با حضور کلیه مسئولان و رابطان دستگاه های اجرایی استان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می شود.

202

کد خبر: 958928

وب گردی

وب گردی