جلسه مدیران ارشد دولت با رئیس‌جمهور

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز جلسه‌ای با حضور رئیس‌جمهور و همه مدیران دولت در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص نامه رئیس‌جمهور به سران اروپایی اظهار داشت: با توجه به سپری شدن بسته پیشنهادی از سوی اروپا، ما با دوستان وزارت خارجه به این نتیجه رسیدیم که دیدگاه های خودمان را با توجه به زمان کم باقی مانده در نامه‌ای به رئیس‌جمهور فرانسه، صدر اعظم آلمان و نخست وزیر انگلیس اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه ما پاسخی از این نامه نمی‌خواستیم و صرفا برای اعلام مواضع بود، افزود: محتوای این نامه در راستای سیاست های نظام است تا بتوانیم از ادامه برجام به نحو احسن بهره برداری کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در خصوص جلسه امروز هیئت دولت تصریح کرد: قسمت قابل توجهی از وقت امروز صرف شرایط روز کشور شد. مسائلی در فضای مجازی و شبکه های خارجی در حال القاء است که رئیس جمهور از مسئولان خواست بیشتر با مردم صحبت کنند.

واعظی عنوان کرد: امروز نیز جلسه‌ای با حضور همه مدیران دولت در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود و رئیس جمهور نیز حضور خواهند یافت و صحبت هایی نیز مطرح خواهد شد.

واعظی با اشاره به شایعات در فضای مجازی تصریح کرد: گفته شده که مسئولین در خارج از کشور حساب بانکی دارند که اصلا صحیح نیست و حتی برخی که از آنها اسم برده شده بود اعلام کردند که اگر چنین حسابی وجود دارد همه موجودی آن برای کسانی که این موضوعات را مطرح می کنند باشد.

وی تاکید کرد: سیاست آقای رئیس‌جمهور این است که حتما از افراد جوان استفاده کند. در مقطعی که مشکلاتمان زیاد بود از افرادی که نمی‌خواستند در دولت قبل کار کنند برای عبور از شرایط سخت استفاده کردیم.

302

کد خبر: 958930

وب گردی

وب گردی